csütörtök, május 24, 2012

Eric Kraft: Herb és Lorna

Egy ideig teljesen meg voltam zavarodva, hogy ez igaz történet, avagy sem. Persze fikció, de nagyon érdekesen van alakítva az írása. Még képek is vannak illusztrációnak, Herbről és Lornáról. Persze semmi nem látszik a képből :)

Nagyon fura stílusa van a könyvnek, az elején picit zavart is. Egyrészt nem tudom hogy létező könyv, cikk részletek szerepelnek-e, de néha vannak ilyen elmélkedések benne a korról, a névadásokról, munkákról, cégekről, emberi viselkedésekről. Sok a bevágott részlet Maytől, akit mintha meginterjúvoltak volna, hogy meséljen Lornáról és Herbről. 

A történet viszont nagyon tetszik. Főleg hogy egy hús vér történetnek hat. Főleg meg mert olyan szép ez a szerelem benne. Erre vágyik szerintem mindenki Főleg hogy átitatja a szex egyfajta csodálata, és szépsége. Bárcsak nekem is ilyen szerelem és élet adódott volna. Bár a szerelem mostmár megvan, csak az övéké tökéletes teljes, az elejétől fogva. Mármint úgy értem, hogy megtalálták egymást, és egymás mellett és szeretve maradnak végig. És bármikor is vannak távol egymástól, fájó a másik hiánya. Na ezt az érzést persze ismerem :)

A szex meg apró kis erotikus szobrocskáik gyártásában is megtestesül. Úgy megnéztem volna egy ilyet ;) Lorna farag, Herb a mechanikus részeket készíti. Persze erre csak soká jönnek rá, hogy ugyanazon dolgoznak. Vágytam rá, hogy hamarabb elárulják egymásnak, de talán így volt szép az életük. Öregkorukra lett közös hobbijuk, amit később másoknak is átadtak.

A történet persze nagyon egyszerű. Semmi nagy csattanó nincs benne. De mégis szép és romantikus történet. Remélem ilyen adatik nekem is :)

A borító kimondottan illett nekem a történethez.

2 megjegyzés:

dviki írta...

Éppen most "találkoztam" ezzel a könyvvel a neten. :-)
Karen Marie Moning Tündérkrónikája ezentúl a Cor Leonis Kiadónál fog megjelenni és az ő kínálatukban láttam.:-)
Gondolkoztam is rajta, hogy megrendeljem-e, de valahogy a fülszöveg alapján nem igazán jött be....
Megbeszéltük már többször, hogy nagyon sok mindenben hasonlítunk, de azt hiszem mostanában ez a könyvolvasási élményeinkről nem mondható el. ;-) Ami persze nem baj, csak megjegyeztem. :-)

Dora írta...

Hehe, hát igen. Mostanában elég különbözőeket olvasunk :) Én meg némelyiket azokat figyelem felhúzott szemöldökkel, amiket te olvastál mostanság :)
De ki tudja, lehet egyszer elolvasok azokból is, és tetszeni fog ;)

Nekem meg pont bejött a fülszövege. És tényleg egy tökéletes szerelemről szól. Lehet azért tetszett, mert ilyenre vágyok, és kicsit hasonlóban vagyok ;)